Dennis

Jag hade lovat mig själv att vara singel, att bara ta hand om mig och Zion efter uppbrottet med Jon. Jag höll mitt löfte i några månader. Jag var rädd att jag skulle börja känna någonting och stretade verkligen emot dom timmar jag spenderade med Dennis i början, jag vägrade. Jag bad honom att inte fästa sig vid mig för vi var nog inne på lite olika spår han och jag. Dagen kom så småningom då jag tog ett steg till och jag lät honom träffa Zion, vilket självklart är väldigt känsligt för mig och jag var rädd att det skulle kännas elakt, dumt och fel mot Jon, men jag chansade. Allt flöt på och var verkligen som menat att det skulle vara. Det som betyder så fruktansvärt mycket är just att Z trivs i hans närhet och gillar honom extremt. Att se min son tillsammans med kärleken gör mig så otroligt lycklig! Han kom från ingenstans med lite och ingen erfarenhet av barn, framförallt tjej med kiddo och ändå gör han det nästan bättre än mig ibland. Nu sitter vi här. Det var ju dags att inse att jag verkligen var kär i killen. Frågan jag ofta ställer.. Hur kan jag ha fått den turen att träffa så himla rätt? Skulle ni se honom med mina ögon så skulle ni förstå att jag inte ens kan sätta ord på allt vad jag känner för honom. Det finns ett ord han upprepade gånger uttalar, magiskt. Det är precis vad det är, vi skapar magi tillsammans vi tre. Jag gillar dig.


Kommentarer
Postat av: Momme

Kanonkul kille! Lycka till, älskade ungen min!

2012-03-18 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0