kort..

många dagar utan internet nu för morsan har varit uppe hos pelle. det är dags att beställa eget nu, men vad, vilket? hm.. har inte gjort allt så mycket i helgen, minns inte något faktiskt. också ett hm.. jo jag klippte fanny och ante innan skolstart. har varit väldigt promenadig också, en dag gick jag och zion långprommis 3 gånger, då vi inte hade något bättre för oss ha! igår gick vi till loppisen som det var väldigt länge sedan vi var och hälsade på, tråkigt bara att det inte är så många utav dom roliga människorna kvar.. nå, jag fyndade det ni ser på bilden, tog och målade om den vit igårkväll och nu står den snyggt och charmigt i mitt sovrum.
-
-
återkommer. är så trött på den jäkla skallebanken jag haft sen igår?
så har inte lust till mycket just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0