jon min vackra..

och så fortsätter listan..
Dag 02 – Min första kärlek
alltså, min allra första kärlek minns jag inte alls, jag menar man hade ju såna små strö kärlekar jämt när man var liten men den allra första riktiga kärleken minns jag. det var victor. vad säga här då? ja vi var kär och tillsammans i ca 2 år  sen bröt vi pga en olycklig händelse, rest in peace. det var väl under denna tid jag lärde känna mig själv osv, och han hade rätt stor verkan i det faktiskt. sen träffade jag jon. ja och det var det.
dag 02  min första kärlek
alltså, min allra första kärlek minns jag inte alls, jag menar man hade ju såna små strö kärlekar jämt när man var liten.. hm.. jag var ju tillsammans med fredrik i 2 år men visste man vad kärlek var då? jag tror inte det, inte på riktigt iallafall. men iallafall så tror jag nog att det var victor. vad säga här då? ja vi var kär och tillsammans i ca 2 år  sen bröt vi pga en olycklig händelse, rest in peace. det var väl under denna tid jag lärde känna mig själv osv, och han hade rätt stor verkan i det faktiskt. sen träffade jag jon som jag tidigare varit.... kan man kalla det tillsammans? ja vi träffades iallafall och så, men nu efter 3 år tillsammans så är vi otroligt lyckliga, trots att vi för ett tag sedan separerade och trodde att vi skulle gå skilda vägar men så insåg vi nog på vägen att vi inte kan vara utan varandra! jag älskar dig jon.
sen vad som hänt senaste dagarna och helgen.. hm, jag var nog bara hemma och hade mys och lek med zion, söndag spelade vi bingolotto och bestämt var att vinna några hundra tusen, men istället så är det ju alltid gamla människor som ska dra hem allt och jag förstår inte hur vi unga alltid sitter på nitlotterna? nå.. zion har varit på dagis i veckan och det har gått bra, trots att han är väldigt sjuk.. imorgon ska vi in på bvc för att ta sprutor i benet, aj vad vi kommer skrika du och jag zion.. men av olika smärta, du i benet och jag i hjärtat. det var väl det. jag lyckas alltid tappa minnet av allt jag gjort, jag vet att det är så mycket mer roliga saker men som sagt så har jag inget vidare minne.
.
jon jobbar kvällen i veckan och fy vad jag har tråkigt om kvällarna men igår räddad faktiskt sophie och bettan mig, tack. idag skulle jag ha velat tända ca 100 ljus i lägenheten för att det är så kallt.. mina händer är som isbitar, bokstavligt! nu ska jag koka upp te och mysa ner mig i soffan, blir nog vaken tills jon kommer "hem" vid halv 2.. imorgon ska jag och syster upp på arbetsförmedlingen och prata starta eget. nu kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0