allt o inget..

har inte haft någon dator sen senast jag bloggade.. tråkigt men mamma är ju aldrig på hemmaplan typ. fast har inte haft någon tid för detta heller. zion födelsedag blev toppen, massor med folk som kom och grattade och han fick så mycket fina saker! gräsklippare, sån där liten bil, skottkärra, jacka x 2, kläder (världens snyggaste sommar outfit av maja och sabina), mini bowling, badleksaker, leksakskök, smycke m.m.m.m..... han fick börja dagen med att springa in i ett bollonghav haha så söt. slänger upp en video på facebook.

har varit så in i norden mycket den senaste veckan så nu kan jag äntligen pusta ut ett tag och har tid för att dona på med lite saker här hemma. har just nu ett jäkla bestyr med gardin val i vardagsrummet, fick låna med mig några från mamma men kan ändå inte bestämma mig för vilka som passar bäst, har ca 5 olika att välja bland.. det gör det också allt svårare..

hundvakt går bra, men börjar bli lite le nu faktiskt. hon är överallt!

nu ska jag försöka komma någon vart här hemma men dröjer förhoppningsvis inte lika länge innan jag kommer med en update här.

snart kan man kalla sig egen företagare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0