kanoners.

vilket ståHEJ i helgen alltså. har super trevligt hemma hos maja och alex. mysigt att snacka med tjejerna och dricka lite vin, + pojkarna framför tvspel ha! mot senare kvällen så drog vi ner till timrå och till carros bror. mycket folk och jag fick chansen att säga förlåt till en person som jag trott jag varit dum mot men det visade sig inte vara en sån big deal som jag trott haha, så det är jag glad över. det var väldigt roligt hos den där brorn, många människor som jag inte träffat på väldigt länge. jag vet sen inte alls vad som hände men jag bestämde mig av någon konstig anledning att gå ut och stötte på jennifer och bad henne gå med mig hem, för vi skulle inte vara kvar. så vi började gå.. med hennes högklackar gick det inte alls nå vidare så vi shiftade skor, men inte alls gick det nå fortare men vi kom iallafall en bit på vägen. helt plötsligt bara försvann hon där i mörkret.. jag trodde hela tiden att hon var bakom mig, väntade ett tag mitt i skogen men hon kom aldrig så då gick jag själv hem. var orolig hela kvällen för henne och först idag fick jag veta att hon hade gått in i någon lada efter vägen som det tydligen var en annan fest på. haha.

och samma kväll, utan telefon skulle jag upp till jon eftersom vi inte hade kunnat prata. fick knacka fönster hos dom som fortfarande var vaken men ingen orkade öppna porten. stötte tillslut ihop med en reklamsnubbe som jag fick låna telefon av, han gjorde min kväll hel. så le att min telefon utan vidare inte vill starta. den hade bara laddat ur helt och när jag skulle ladda den när jag kom hem så reagerar den inte ens på det.. hur skumt som helst.... hoppas att det går att fixa när jag ska lämna in den..

idag hade vi presentation hemma hos oss, kom mycket folk faktiskt och några verkar vara intresserade, och jag hoppas för fulla muggar att någon iallafall tänker i samma banor som vi. för vi ska komma långt, vi ska tjäna stort!

zion har somnat för kvällen och jag är nere hos mamma och lånar datorn en sväng. ska kila upp till mig snart igen, slå igång en film eller så. bara mysa för mig själv. haft en trevlig dag, stressigt men mycket trevlig. pappa var och hälsade på igår också, gud så jag saknar honom. det är så sällan vi träffas nu... tråkigt tycker jag. men det blir ju så när man har sitt egen liv med barn och allt. men jag ska försöka träffa dom mer, vill ju vara med när mina små troll syskon växer upp!

och jag sa idag till jon att det händer ju bara mer och mer roligt med zion nu, han lär sig så mycket och gör nya saker varje dag. han är en sån fin liten varelse. och det går ju bara närmare till den dagen han ska börja på dagis.. jag vill inte det! jag vill inte vara utan honom en sekund, inte alls.. mitt lilla gos.... han blir så stor för fort! mammas hjärta.


Kommentarer
Postat av: ronja

gud vad gullig zion är :)

2010-05-24 @ 19:44:12
URL: http://rsoederberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0