morsan 52 pannor!

hurra för mamma ewa som fyller år idag. tänk att hon bara blir snyggare med åren, och fortfarande ung i sättet. på senaste tiden har vi kompat så bra hon och jag, fast iofs har det nog med att göra att jag själv blir äldre och mognare också, men jag gillar! hon har firats idag på våningen under oss och gästerna var, alltid lika underbara.. moster, mormor, sara, johan, ronja och pelle + mig o zion. massor av bra grejer fick hon och jag tror helt klart att hon är nöjd med dagen trots att hon hoppat över till 52 bast. zion ligger o vilar i sängen efter mycket spring med ronja. själv kopplar jag av med lite musik, ska slå igång tv och inte så mycket mer. undra vad kvällen har att erbjuda. komma på sällskap någon?
..och mamma, det är glädjerynkor snygging!
älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0