oo this is my life..

zion gör det underbart, utan han.. nä. fy tusan för att gå arbetslös alltså! ge mig ett jobb nu. söker o söker men helv.. för någon måste jag väll ändå duga? inte det.. kanske inte.
äh jag njuter av att vara hemma också på ett vis, men det tar på krafterna att vara arbetssökande några timmar om dagen. det är till o me jobbigt att klaga över detta.
.
bloggtorka sisådär 6 dagar. har mycket att dela med mig men tar mig aldrig tid till att sätta mig här. dessutom är ju jon här varje kväll så det blir inte mycket av att slå på datorn. hjälpt syster o johan med flytt och lägga nytt golv. deras nya hus är så fint! man blir ju inte bara lite sugen själv.
.
i helgen så var det meningen att jag skulle vara på plats hos lina för födelsedagsfirande med utgång m.m.. surt att det inte fanns en  människa som kunde vara med zion då. hade sett fram emot den kvällen länge men, vad går det att göra åt nu. har istället blivit inbjuden till firande idag med smörgåstårta och trevligt folk. undra om jag hinner iväg innan för att köpa present eller om jag ska klicka hem något på internet. undra vad damen skulle vilja ha..
.
min söta byrå som får agera sminkbord för ett tag..
ska den målas vit eller inte. det ligger ju redan en viss charm över den, hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0