tråkigt på natten kanske..

eftersom alla andra verkar göra detta så hakar jag på..  dock lär jag väl inte kunna skriva varje dag då mamma tar med sig internet hem till stöde. men jag gör så gott jag kan och hoppar dagarna lite bara.
dag 1 presentera mig själv
mitt fullständiga namn är mia carolina sjöling mikander. bor en sisådär några hundra meter utanför timrå med min son zion. pappsen till grabben och min manvän bor ca 200 meter ovanför oss, nära och bra men han sover ändå här varje dag så vad ska han med den lägenheten till förutom lite vila från oss två energiknickar.  nåja, flyttade hemifrån första gången ända ner till bergsjö, just för denna pojk. kärlek kanske. längtade för mycket hem då knodden hade ploppat ut 090507 så vi flyttade tillsammans till denna lägenhet men efter några månader splittrades vi i mars i år tror jag det var, hade tänkt gå skilda vägar men vi kan ju inte vara utan varandra märkte vi, eller jag.. eller han. nå.. här står vi idag, vet inte hur framtiden ser ut än förutom att vi ska hålla ihop.
lite längre bak i tiden så kan jag säga att jag bodde med mamma innan flytt, men har självklart tät kontakt med min papi också som har två underbara barn lukas och meja, mina solstrålar till syskon.
annars, jag är jag. tänker inte förklara hur jag är, ni som känner mig vet och mer behövs inte. kan säga att stickning, scrapbooking, familj och vänner står på högsta prio i mitt liv. och jobb...
.
listan som ska följas:
Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick
eftersom alla andra verkar göra detta så hakar jag på..  dock lär jag väl inte kunna skriva varje dag då mamma tar med sig internet hem till stöde. men jag gör så gott jag kan och hoppar dagarna lite bara.
.
dag 1 presentera mig själv
mitt fullständiga namn är mia carolina sjöling mikander. bor en sisådär några hundra meter utanför timrå med min son zion. pappsen till grabben och min manvän bor ca 200 meter ovanför oss, nära och bra men han sover ändå här varje dag så vad ska han med den lägenheten till förutom lite vila från oss två energiknickar.  nåja, flyttade hemifrån första gången ända ner till bergsjö, just för denna pojk. kärlek kanske. längtade för mycket hem då knodden hade ploppat ut 090507 så vi flyttade tillsammans till denna lägenhet men efter några månader splittrades vi i mars i år tror jag det var, hade tänkt gå skilda vägar men vi kan ju inte vara utan varandra märkte vi, eller jag.. eller han. nå.. här står vi idag, vet inte hur framtiden ser ut än förutom att vi ska hålla ihop.
lite längre bak i tiden så kan jag säga att jag bodde med mamma innan flytt, men har självklart tät kontakt med min papi också som har två underbara barn lukas och meja, mina solstrålar till syskon.
annars, jag är jag. tänker inte förklara hur jag är, ni som känner mig vet och mer behövs inte. kan säga att stickning, scrapbooking, familj och vänner står på högsta prio i mitt liv. och jobb...
.
listan som ska följas:
.
Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0