längtar tills jag blir 41

jag öppnar detta inlägg med att säga att jag verkligen hoppas att dom gör en skiva med alla låtarna från så mycket bättre och att dom gör hela. vilken grej det skulle vara. aldrig köper jag en skiva men den skulle jag inte tveka en sekund på att slänga någon hunka på. hoppas hoppas!
helgen har som vanligt varit lugn, vi åkte ner till lina, jimmy och milan i söndags. stannade på vägen och köpte en fleece overall, filt och dreggel-lapp med barbapappa familjen på. tror och hoppas dom blev glada. vi käkade middag och fick några timmar tillsammans med den fina familjen. fick också veta att finaste ida mossberg ska få en liten kiddo och jag är så otroligt glad för deras skull! beräknad bf är 29 april. jisses vad vi längtar! i veckan har jon jobbat kväll och det har varit helt okey, förutom att jag har haft väldigt tråkigt om kvällarna.. men jag har alltid hittat något att göra. som att scrappa ihop albumet till sara och johan och det blir väldigt fint!
fick ett sms utav mamma för någon kväll sedan där hon berättade att hon skickat en hälsning till mig som jag kommer att få om 20 år. tro det eller ej men jag längtar tills jag är 41! väldigt fint gjort av henne, min fina mamma. jag och jon funderar på att dra ihop någon bra text att skicka till zion, han kommer då att vara 21-22 när han får läsa det. lagom ålder, då han förhoppningsvis kommit förbi den där tiden då mamma och pappa bara är sååå pinsamma och kastar saker i sjön och istället kan uppskatta en sån fin grej! vårat gos. föresten så har det aldrig känts så bra mellan mig och jon som det gör nu. nu finns den där tilliten, respekten och överflödet av kärlek till varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0