stressad morgon..

sitter precis just nu i timrås bibliotek, hur ofta? haha. detta är vad man får ta till när mamma flytt fältet och dessutom tagit med sig internet. inga gubbar kom idag för att fixa i badrummet. det står just nu en fläkt som snurrar och går dygnet runt, den ger ifrån sig obehagliga ljud och en vidrig doft som sätter sig i kläderna.. inte på topp.
igår lyckades jag på något sätt bryta av nyckeln till soprummet och tvättstugan, så idag hade jag turen att få byta in den helt utan kostnad och samtidigt få den i handen på en gång, det hurrar jag för. har även hunnit med att vara in på aktivator för möte, bokat om tiden för zions 18 månaders spruta osv.. ska förbi mimafoto och polisen också. ja just jag kanske är en människa med jobb nästa vecka, ska på "arbetsintervju" på tisdag, håll tummarna!
-
nu ska jag strax stänga ner datorn här och åka iväg. timmarna går så otroligt fort! ..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0