det skulle bli kort..

vilka uppehåll jag gör alltså. fin slutsats, jag är tråkig. för att snabbt sammanfatta senaste dagarna säger jag bara kort.. jag och farmor tog några timmars strosande på birsta, fick en tidig julklapp av henne och det var ett par super snygga och super sköna super kängor! zion var måttligt road efter ca 2 timmar, verkligen inte.. det skreks och han rymde iväg, det är en plåga för mamsingen att gå med en 1½ åring på shopping.. roligt var att vi stötte på sara, en släkting från östersund inne på charm, hur ofta liksom. helgen har bara innehållit mys. lina var här en sväng, tog ut mitt löshår.. aldrig utan igen. jag har ju för tusan inget hår under! ska köpa såna där tabletter som therese tipsade om, ja det ska jag för detta håller inte. det åkte i igen dagen efter.
.
for upp idag och hämtade mamma i stöde och zion gillar inte alls att åka bil längre, och det som var det bästa han visste förut.. jag fick sitta och muta honom med gotta hela tiden.. come on vilken mamma orkar sitta och lyssna på en gnällig unge i ca 1 timmes bilfärd, inte jag iallafall! allt kan inte alltid vara på topp, många ger en fin syn utåt på deras liv som mamma, bara! jag vågar stå för det när jag säger att zion ibland är en djävulsunge, men jag älskar honom inte mindre för det! våga skriva och berätta om era kaotiska dagar tillsammans med era barn! jag kan inte vara den ända.
.
slagit in några klappar ikväll, hela 14 stycken i 7 delar till zajonpajon! varvat mellan det och tvätten, har inte haft tid att tvätta så denna gång såg det ut att vara tvätt för hela huset och mer.. torkar fortfarande. snart kommer jon med gotta som vanligt, personalen på ica måste ju undra.. någon av oss är alltid där och köper dricka m.m på kvällen. blir nog tidigt ikväll, ska ta en promenad in till timrå imorgon och posta brev osv.. hoppas att zion vaknar på rätt sida!
hittade bilder på underbara älskade från i somras på mammas dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0