tack tjejer!

igår var helt underbart med lina och cissi. jag och lina lagade mat och sedan rullade cc in med ett glatt humör och en super fin blomma till mig, gulle dig! vi åt jätte gott trots lite strul pga den som skulle komma med aldrig dök upp. tydligen var fest bättre. tråkigt då jag kunde sparat in lite pengar istället för att behöva slänga maten som skulle legat på dennes tallrik, eller låtit någon annan tagit platsen. besviken är ordet. men mina två flickor som dök upp och uppskattade middagen räcker så mycket längre som sällskap. jisses vad jag gillar er! summa summarum: lyckad och underbar kväll! tuggades kex och brie innan mat sen blev det som sagt kyckling inlindad i bacon till sås och strips. efterrätt blev björnbär-hallon-blåbär paj haha super god! lite pust och stön i soffan med mätta magar så drog vi lite stickning också haha.
.
som jag skrev igår så har vi ju mögel i zions rum och dom var här idag och kollade på det och det var allvarligt. så i nästa vecka drar dom igång och river hela b-rummet och väggen in mot zions rum, alltså får jag hela toan renoverat och i zions rum omtapetserat. bra beslut istället för fusk som jag anade. jag menar är en vägg dålig så kan ju alla vara det också. toppen! annars idag så gick jag in mot timrå vid 9 för ett möte, efter det promenad till sara och johan för kaffe och prat. hem och sen iväg på birsta med jon och vi köpte lite kläder båda två. galet fina kläder han köpte, riktigt mums och han är min.
.
inatt sover zion brevid mig, jag är bara rädd att han ska fastna för det.. hoppas att det går undan med detta. dom kanske till och med kan komma imorgon och riva bort dom delarna av väggen som är drabbad så att han kan sova där inne i helgen iallafall. dom fattar ju inte vilket grin jag kommer att få höra från zion den dagen han ska få sova själv igen om han vant sig med några dagar brevid mig hmm..
nåja, nu ska jag måla lite grejer och titta på tv och vänta på att min prins dyker upp senare.
super fina blomman från cecilia! tack gumman.
zions väldigt röriga men fina pojkrum. underbara du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0