vad sitter det i?

haha såg nu att lina har lagt in den jätte söta videon hon har slängt ihop. det är dessutom hon som gör min blogg fin. men... bilden ska bytas ut! hon verkar inte se själv att den inte alls är så fin. nå ja, knoddas är på dagis. jag har smugit ner till mamma för att låta jon sova i fred. ska snart åka iväg och träffa maria en stund sen ska jag på ett möte. har ont i kroppen nu efter att ha hjälpt gerd i huset att skotta fram hennes bil, ryggen är det värsta. tänk att  jag aldrig ska kunna röra på mig utan att få ont.. ogilla skolios!
.
på måndag ska dom sätta igång med badrummet och zions rum. trodde dom skulle komma redan i måndags då det är ganska brådskande för att det inte alls är bra att andas in det där. ringde igår och frågade vart dom höll hus, vet inte om dom har mycket att göra nu men jag sa det att vi vill inte bli sjuka av detta så dom fick göra något åt det snart.. så på måndag smäller det. undra hur lång tid det tar. farmor trodde länge men hoppas det går undan på en vecka iallafall.


Kommentarer
Postat av: Morsan

Ska allt vara på snedden i videon, Caro.??

Jag måste vända mej upp och ner för att kunna

se den..................Eller nå´t sånt.....

Jag är gammal, ju.....

2010-11-11 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0