härliga fredag..

var ut en sväng i det härliga vädret idag, lekte med zion men han var så klumpig i sin overall så vi gick in och slängde zion i vagn och drack varm choklad, sedan hjälpte jag syster med läxor. inte så händelserik dag.

..men sköna fredag! jag och jon har vapenvila, alltså en kväll var för sig och jag njuter till fullo fast än jag saknar honom. han är ute på rull med macke och ante. själv så har jag fått snabb besök av sophie och vi pratade lite bara, såg lite på datorn. tänt ljus i hela lägenheten och det är galet mysigt. kina var här förut också och lämnade present som betalning för att jag satte löshår på matilda, 5 tavlor till zion med nalle puh, ior, tigger, nasse och heffaklumpen på. har inte gillat den ligan så mycket och har helt undvikit att sätta kläder på z med dessa filurer på men tavlorna var väldigt fina! imorgon ska vi ta och sätta upp dom på hans redan så fulla väggar men vi får ta ner något då istället.

nyss kommit upp ur ett skumbad, tände ljus och läste ego woman, men än en gång gör jag det misstaget att fylla för varmt vatten så man inte orkar ligga länge, och jag hade heller ingen lust att släppa ut och fylla i lite kallvatten så jag knallade upp. ska knäcka handlederna nu och sätta igång med slutet på zions mössa jag stickar.
jag behöver inte ha ångest imorgon och heller inte huvudvärk men jag hoppas att ni som förmodligen får det ändå har en bra kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0