Bråkig bebis

Igår premiär grillade jag och Jon för i år, riktigt gott och mysigt!
Sedan ramlade vi ner i soffan och bara gosades till biggabro.
Idag vaknade jag upp till ett väldigt så stökigt hem, Zion....
Han hade kastat ut alla mina burkar med pärlor, smulat kex, osv..
Han hjälpte till och plocka upp i början men sedan blev det för mycket..
In på rummet med ongan, mamma städade..
Vid lunch kastades det mat och vatten i hela köket, rummet igen..
Där har han nu hållit sig i snart 1 ½ timme, utan protester.
Han har nog kul med sina leksaker han annars inte leker med.
Det är ju bra. Snart kommer Lina hit, eller vi ska hämta henne,
vi hade bara tänkt sitta på balkongen med the och prata.
Idag behöver jag en vän, jag förstår mig inte på mig själv ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0