Gårdagens perfekta kväll!

Vilken otroligt bra kväll jag hade igår tillsammans med Jenny.
Plockade upp henne i staden, där fick hon ta över körningen,
medans jag sprätte en efterlängtad öl. Skjutsade lite folk.
Hem till mig för att göra oss klar, åkte upp till Jesper på förfest.
Där var mest bara karlar sisådär 80% av alla människor där.
men det var roligt då det var gamla klasskompisar, och som man
umgicks med för några år sedan, och alla var fortfarande toppen!
Väl där försökte jag med hela mitt hjärta lösa lite gnabb folk emellan,
jag tror att jag lyckades för ingen kunde hålla leendet borta till slut.
Parken, intog dansgolvet på en gång och där stannade vi resten av kvällen.
Hade verkligen en helt galen och underbar kväll! Tack Jenny!
Jobbet var lite segt idag men det gick ändå väldigt bra!
Andreas spelade gitarr och sjöng för oss medans vi slet,
när vi slutat tog han med oss upp på scandics tak, vilken utsikt!
Åkte hem och sov en stund, Glenn vansinnig i dörren som ville
åt alkoholen som Jenny tagit hand om. Det löste sig till slut.
Hämtat hem min kära unge som haft det väldigt bra hos momme och P!
Kvällsfikat ute på balkongen, och nu ska vi bada sen hopp i säng.
Hoppas på att min stora kärlek kommer till mig snart. Saknar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0