Snickelisnacksnack

Jag har nog aldrig gjort en liten framstegs-lista vad gäller Zion.
..Och jag tänker heller inte göra, men jag älskar att läsa andras!
Kan säga så mycket som att min knoddas har haft motoriken mer än tal,
det brukar ju vara antingen eller. Men nu har han allt börjat prata mycket.
Det har gått riktigt fort, massa nya ord och säger många hela meningar.
Helt otroligt så fort det gått!! För bara en månad sedan var det mest
bas-ord som flög ur hans lilla trut, och nu ex. "mamma ska sitta här med Zion".
Så otroligt roligt att kunna kommunicera mer "riktigt" med min knopp.
Men samtidigt skrämmade hur stor han blivit, snart hela 2 år..
Mammas finaste, bästaste, underbaraste, vackraste, duktigaste älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0