Valborgsmässoafton

Igår var en skön kväll. Med Zion i säng tog jag mitt ett glas vin.
Där satt jag, vid datorn och med Big brother på tv, det enda som sög.
Blev några timmar för mycket vaket, men det gör ingenting.
Har nu ändrat om till spjälsängen igen och det funkar utmärkt!
Senaste nätterna har han sovit 8 - 8. Underbart!
Idag ska jag och Zion laga fläskfilé, potatisklyftor och sallad.
Super gott, super mysigt och super super!
Jon kommer väl mot kvällskvisten, då ska vi skjuta någon raket,
endast för Z skull, och besöka någon brasa säkert.
Ha en bra valborgsmässoafton allesammans!
Om en vecka blir det kalasnade för mammas lilla prins som fyller 2 år.
Alla som tänkt att ge knoppen en present kan hellre skänka en slant.
Leksaker har han nog av! Vi tänkte hellre köpa en elbil till honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0