idag gäller det

mötet med tove igår gick rätt bra, men kände mig osäker på alla svar.
några timmars pepp kvar, skrivit minneslapp och den ska jag verkligen inte glömma!
men jag tror att jag brusar upp mig mer än jag behöver faktiskt. dom är ju också människor.
-
annars,
toa och dusch får jag förhoppningsvis imorgon! golvet blir klart idag iallafall. längtas.
glenn var så snäll som tog med sig ett fönster som behövde kittas till glasmästaren åt mig!
ska måla det vitt och sådär, men rutan höll på lossna. han är genom snäll den karln!
snubben från timråbo var förbi här igår också och då passade jag på att nämna köksluckorna,
som jag gång på gång fått i huvudet och på fötterna för att fästena är helt slö.
skulle få alla luckor i hela lägenheten bytta!! men först om sisådär 10 veckor, dom tar tid.
detta kan göra att jag börjar trivas i min lägenhet igen!
-
drog en pizza igår med mamma, sara och barnen. gott och längesedan.
sara rullar ihop sin pizza..
E -det där ser ut som en häst.. *****
sara drar bort kanterna, mamma frågar varför..
C - omskuren.
sara kallar mig och mamma fjortisar när vi brister ut i skratt.
oj vad texten var sne såg jag nu........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0