Midsommar, bröllop och bästa vän..

Glömt att tala om att min midsommar var helt underbar!
Super god sillunch, drog sedan iväg för brännbolls spelande,
och en massa andra lekar och spel, riktigt riktigt roligt!
Dock var inte vädret med oss, som vanligt.. Spöregn!
Massor med nya människor, vilket aldrig sitter fel!
Träffade lilla Melvin några veckor gammal, gudomligt fin pojk!
God middag, sent i och för sig men det var då det satt som bäst i kistan!
Fortsatte med en massa herrans lekar, slutade med vinst för mitt lag!
Dagen efter blev det  Idyllen för mig och Jenny, var inte alls bra där!
Vi skjutsade folk fram och tillbaka istället, vilket var mycket roligare!
-
Moster och Gaddens bröllop ägde rum i helgen,
vackert par som äntligen fick varandra, för evigt.
God mat även där, trevligt folk och inte ett öga torrt.
Det var så fint, så fint, så fint så! Tackar för inbjudan!
-
Sophie befinner sig just nu i Sundsvalls stad,
och jag är den lyckligaste lilla tjejen på jorden känns det som!
Jisses så jag saknat henne, och att hon är här, känns overkligt!
Vi har hunnit spendera några timmar tillsammans redan.
Det är så galet det där med våran vänskap, att avståndet
aldrig spelar någon roll. Vi vet vart vi har varandra,
och när vi väl träffas efter flera månader ifrån
så är det precis som om hon aldrig flyttat ens.
Vi börjar liksom där vi slutade. Visst att vi har mycket att ta igen,
mycket skvalller och massa annat, men det vi har är speciellt.
Min allra bästa vän, jag ska älska dig tills döden skiljer oss åt!
Dock väldigt gammla bilder på oss två, men otroliga minnen tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Ida Mossis :)

du måste höra av dig när du kommer till byn igen, så vi kan ses :) Tills dess följer jag din blogg varje dag :) hhiihi! Lägg upp lite mer från ditt hem, det är sååå fint! förresten, du kan väl komma hit nå så kan vi gå på auktion ;) jag ropade in en cool gungstol i söndags ;D asgrymt! kramar på dig gotösa!

2011-07-06 @ 20:33:41
Postat av: L

Hahaha på den 3e bilden står jag på dansgolvet i bakrunden ( med ryggen mot kameran, blond med blommigt linne).. otippat;) hahah.



Fina ni är <3

2011-07-07 @ 19:23:31
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Sophie Björk

Men ååååhh min ängel, har inte sett detta inlägg.

Vad fint skrivet :') Älskar dig så fruktansvärt mycket. Jag instämmer på allt du skriver ;-) OCH man kan ha många vänner, men ingen kan någonsin mäta sig med dig <3

2011-09-20 @ 02:22:13
URL: http://soophie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0