Jag älskar mitt liv och jag älskar mig själv!

Senaste dagarna har jag mått så himmelskt bra!
Jag trivs med mig själv otroligt just nu, det trodde jag aldrig.
Jag vet inte vad, men något har verkligen rört om i grytan.
Jag uppskattar varenda liten uttepytte sak i livet, jag älskar det!
Jag vet att mina vänner har väldigt stor verkan i mitt välmående.
Både nyfunna och gamla!
Min son gör mig såklart alltid glad och hel, men det har ändå varit
någonting utanför som gnagt sönder delar av mitt mående.
Och jag vet att det finns en sak kvar, som ställer till ett och annat.
Nästa mål, förgöra och förstöra! Nej, men nästan.
Huvudsaken är att jag mår bra, min familj och vänner är viktigast!
Tack för att ni är just ni, och älskar mig för den jag är.
Sommaren och solen har också stor del i allt detta..
och tur har jag som ska spendera helgen själv med Zion,
uppe i Loböle. Sola, mysa, ha picknick, springa fritt och bara vara.
Mor och Pelle åker till stora staden för en myshelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0