It's the little things that makes life big

Lite som en tripp tillbaka till tonåren denna helg.
Min mor och jag ska nämligen bo och sova i samma lägenhet.
Hon hyr ut sin lya dessa dagar till en tjej som rest en bit för hundträff.
Mamma tar över soffan, och jag sover nog i min egen eller hos Jon.
Jobbade igår och idag, och fortsätter ända fram till måndag.
Zion är hos pappsen. Hade velat åka till Lina men måste spara på soppan.
Wuää. Men det blir iallafall en tidig kväll för mig, upp 05.00.
Blev lite tatuerat igår, roten på trädet sitter äntligen på plats.
Brevid korset blev det en fin text. Meningen var att det skulle bli mer,
men vi valde att vänta till nästa gång med krimskramset runtom.
Som vanligt är jag super nöjd denna gång också!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv:



Fin du är <3 :')

2011-06-06 @ 22:16:17
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0