Fyndat..

Idag har jag och syster varit upp till Loböle och fyndat!
Fick med mig en stor trälåda och några mindre.
Lite vit färg på dessa så blir dom som en dröm!
Käkade thaimat från vagnen idag, vilket är så galet gott!
Ikväll ska jag måla, sy, umgås med mor och sen glutta tv.
Tråkigt att jag inte kommer att träffa Jon så värst mycket nu..
I helgen ska han iväg till bergsjö, han jobbar kväll i veckan,
nästa fredag bergsjö igen och på lördag åker han utomlands.
Ännu tråkigare är att han blir borta över min födelsedag..
Så det väntas ensamhet i två veckor.. Tur att jag har fina vänner.


Kommentarer
Postat av: Emma

sv:



Fick du inte?! Konstigt.. :S

Jag har S :) Du med?



Puss gull! Vi måste ses snart :)

2011-05-13 @ 20:15:13
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0