Redo med gummistövlarna..

Sitter på sängen med helspänn och väntar på knall utanför fönstet.
Sitter redo med stövlar. Sån är jag, livrädd för åskan..
Väldigt ruggigt och läskigt ute, så svart som det är..
Hur som helst så har min kära manvän landat på Arlanda nu,
och är påväg hemåt i bil.. Som jag längtar efter hans varma famn inatt!
Kvällen har spenderats med Maja vilket var väldigt roligt och mysigt.
Vi mjuknade upp med en kopp the och snack, och ännu mer snack.
Ska hoppa in i duschen, lägga mig i sängen och försöka sova en blund
för att sedan få ett efterlängtat samtal om att Jon är hemma!
..Zion saknar pappa väldigt mycket, till och med så han grät en skvätt idag :/
Vilka tokiga grejer min pojk hittar på ibland. Du är det bästa i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0