Smärta och saknad..

Förkyldning på g, ryggont och massor av saknad efter min karl.
Jobbigt, men ändå har jag klarat av att gå tarzanstigen med Zion idag,
och jag har klarat mig ända från i lördags klockan 05.00 utan Jon..
Ingen aning om när han kommer hem från Frankfurt, eller hur..
Tydligen skulle dom inte kunna flyga hem pga vulkanutbrottet.
Helgen var rätt okej, var med J på fredagen och gosades.
Jobbade lördag och sedan till hamnen i stan för partee..
Eller inte. Men träffade mycket nytt folk och det är alltid kul!
Jobbade några timmar igår, men ryggen la verkligen av.
Jag kunde inte gå, stå eller sitta. Vilade ett slag.
Jenny fick hjälpa mig ut i bilen för att ta mig hem.
Misstänker att skoliosen blivit aningen värre och bör kolla upp det.
Idag kan jag röra mig bra, men värken sitter och gnager.
Nu ska jag snart packa ihop och hoppa i säng.
Längtar efter Jon så otroligt mycket.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0