Bästa helgen på länge!

Vad var det jag sa, jag behövde inte be till gud om gårdagens kväll.
-
Finaste tjejerna hade med sig presenter även fast jag bett att inte få!!
Av Emma fick jag en skyddsängel, och jag vet exakt vart den ska få sin plats.
Plus en tvål (minns ej namnet) som tar bort t.ex vitlök och fisklukt från händer.
Passar mig utmärkt, Emma hon liksom känner mig utan till känns det som,
även fast vi bara träffats ett fåtal gånger. Tack pinglan!
Av Cecilia min underbara vän fick jag 6 rosa (skitsnygga) glas,
en klädställning, lakritspingviner (bäst!!), plus en ask med duvor på (bara vi förstår) haha,
i asken låg jätte vackra örhängen! Dom ska invigas på bröllopet i sommar!
Kvällen var iallafall helt underbar! Fast vi hade roligare hemma ensam än på krogen.
Vi dansade, och kom på vår egen koreografi, ni skulle bara se den alltså haha!
Jag hade den bästa kvällen på länge! Tack Lina, CC, Emma och Elina!! ♥
-
Idag vaknade jag pigg och alert, Zion vaknade först 11, så jag fick en behövlig sovmorgon.
Drog iväg på eftermiddagen ut till älskade farmor och farfar där det bjöds på mat,
så här på morsdag. Hade några trevliga timmar där ute med min fina släkt.
Pappa hade vunnit på travet, 21 tusen! Stort grattis till honom!
Fick presentkort och pengar, och det passar ju i alla lägen!
Det blir stor shopping för mig och Zion, stort behov av nya kläder till lillgrabben!
Ett stort tack!!
-
Ikväll ska jag tydligen ta hand om en sjuk gosse som ligger och huttrar mittemot.
Han är lite nojig över att han kan ha åkt på den tyska dödssmittan. Knappast.
Det blir mys i överflöd, en ursäkt att få kramas extra mycket nu när han är frussen :)
jag kan inte önska mig en bättre helg än denna, blandad med vänner och familj!
Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv!! Hade sjuukt kul som vanligt med er :) <3

2011-05-29 @ 20:47:06
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0