My girls are shaking up the party while you're getting down

"Sanningen varar längst" - kom från en käft som själv ljuger sig genom allting. Framförallt för sina vänner och för att få vänner. Helt ovetandes under tiden, men jag är mycket glad att jag nu fick det på papper.
Jag vill inte vara din vän.
-
Förstår inte varför så många vänner sviker mig, går bakom ryggen och ljuger. Jag kan inte minnas att jag någonsin gjort dom något ont. Huvudsaken är ju den att jag har dom bästa kvar. Det visade sig.
-
Annars har jag haft ännu en underbar helg tillsammans med kära flickor. Emma och emma, Sonja som var hemma för att hälsa på och en tjej vid namn Cecilia jag aldrig träffat förr. Hängde i Emma G's lägenhet i stan med en massa vin och andra alkoholhaltiga drycker, spel, ännu mer spel, och det absolut bästa sällskapet för kvällen! Drog på oss klackarna och slog dom i taket för att sedan bege oss till bussen (vilket jag inte åkt på flera år, så det var en spännande upplevelse). Gled in på Allstar där det inte alls var speciellt mycket folk, Invito lockade fler?? Nå, det rullade in fler allt eftersom vi kröp in på småtimmarna. Fruktansvärt dålig musik. Men som sagt, tur att jag var med så bra och fina människor som nog kan göra den mest trista dag rolig! Tog taxi hem själv, med en chaufför som var av den bättre sorten! En gubbe på närmare 70 kanske, som inte riktigt vill släppa taget helt om sitt yrke och fortfarande kör på helgerna ibland, då och då. Han tyckte att jag frågade så snällt att jag fick resan 100 kr billigare, plus att när hans jobb var gjort så stannade han ändå kvar och såg till så att jag tog mig hem oskadd, trots att det handlade om 50 meter jag skulle gå. Tack till denna fina gubbe! Och ett ännu större tack till tjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0